Agfa Graphics NVPrinter Xperthttp://www.tetterode.nl/http://www.beekmanstansvormen.nl/http://www.signseen.nlhttp://www.loosbv.nl/Technotape BVhttp://www.sdd.nl/http://www.zaadhof.nl/http://www.inglease.nl/
UV SpotRobatechSnel BVJolfixhttp://www.ipexgroup.com/http://www.brondrukwerkveredeling.nl/http://www.esveco.nl/http://www.robatech.nl/http://www.thesolutionshop.nl/http://www.kodak.com/go/nexpresshttp://www.drukkerijgianotten.nl/http://www.premere.nl/

Nieuws

  • Fespa Belgium goed uit de startblokken

    Fespa Belgium Association heeft zich tijdens het lanceringsevent in het Afrikamuseum in Tervuren meteen goed op de kaart gezet. Meer dan 120 aanwezigen en een intensieve, maar geslaagde speeddate. Het bericht Fespa Belgium goed uit de startblokken verscheen eerst op Sign+ Magazine.

  • City in het speelveld van lokale huis-aan-huis kranten

    BRANCHE - Met 25% redactionele inhoud is het vernieuwde huis-aan-huis 'magazine' City volledig voorbereid op een verdere opmars van de JAJA sticker. Haarlem en Tilburg krijgen als deze nieuwe huis-aan-huis uitgave die voldoet aan die eigen voorwaarde. Hoe verhoudt City zich in deze opzet ten opzichte van de bestaande huis-aan-huis kranten?

  • Epson lanceert nieuwe DTG-printer

    Epson heeft de SureColor SC-F3000 aangekondigd: een direct-to-garment-printer voor productiebedrijven met veeleisende werklasten, aldus de printerfabrikant. Het bericht Epson lanceert nieuwe DTG-printer verscheen eerst op Sign+ Magazine.

  • Aan de slag met duurzame inzetbaarheid en scholing

    BRANCHE - Dit jaar zijn er meer subsidies beschikbaar dan ooit om te investeren in de ontwikkeling van jouw bedrijf, medewerkers of teams.

  • Richard van Hoorn start met ‘drukwerkmaatwerk’

    PRODUCTIE INNOVATIE - Veel bedrijven kennen Richard van Hoorn vanuit zijn strategische advieswerkzaamheden binnen de branche. Een aantal jaren geleden verliet hij de branche om zich meer toe te leggen op data analyses binnen de retailmarkt. Met 'drukwerkmaatwerk' verschijnt hij weer terug in het grafische landschap.

  • Campagne Incentro domineert A4

    IT-bedrijf Incentro vraagt twee weken met een reclamecampagne aandacht voor verandering. Op elf masten langs de A4 is dan de 'Ooit' campagne te zien, met als boodschap: ooit verandert alles. Het bericht Campagne Incentro domineert A4 verscheen eerst op Sign+ Magazine.

  • Winnaar Tripa ontwerpwedstrijd bekend

    Boo Gielen, van Gielen Reclame in Valkenswaard, is uitgeroepen tot de winnaar van de Tripa ontwerpwedstrijd. Een Audi A4 is deze week gewrapt in het winnende ontwerp. Het bericht Winnaar Tripa ontwerpwedstrijd bekend verscheen eerst op Sign+ Magazine.

  • Mimaki showt nieuwe printer op Fespa

    Mimaki Europe toont op Fespa 2020 als hoofdattractie zijn nieuwe hybride digitale textielprinter, de Tx300P-1800 MkII. Het bericht Mimaki showt nieuwe printer op Fespa verscheen eerst op Sign+ Magazine.

  • MH Roadstyling bewegwijzert Center Parcs

    MH Roadstyling heeft een grote opdracht binnengehaald van Center Parcs. Het signbedrijf uit Sittard gaat toeristische parken in vier landen voorzien van nieuwe bewegwijzering. Het bericht MH Roadstyling bewegwijzert Center Parcs verscheen eerst op Sign+ Magazine.

  • Verborgen camera toegestaan?

    SOCIAAL - Je hebt een bedrijf waar gebruikt gemaakt wordt van waardevolle materialen of waar kostbare spullen aanwezig zijn. En dan komt er een anonieme tip: er wordt gestolen door werknemers. Wat doe je dan?

meer nieuws